Var som en elefant med giraffhals, inte som en krokodil!

Hej allatihopa!!
Denhär helgen är jag och Louise iväg på ungdomsledarkurs i SISU´s regi. Vi har redan lärt oss en masa nytt och ännu mer blir det imorgon!
Bland annat så har vi lärt oss att man ska lyssna mycket, se alla, känna av omgivningen och försöka vara så tyst som möjligt. Inte gapa för allt och aldrig lyssna. Där av rubriken.


Vi gjorde ett test där vi skulle se vad vi var för slags ledare och detta var mitt resultat.

Det bästa med sånahär kurser är all mat och fika som man får;) Skämt åsido.




Nu ska jag ladda inför morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Haha, jag håller med om maten när man är borta på kurs. Alla tre helger som jag var på ungdomsledarkurs fick vi jättemycket mat och fika på! :D

2011-11-28 @ 10:55:47
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0