Kluven

Jag blev inte glad när snön kom, jag blev så trött på den förra vintern att det fortfarande håller i sig. Men självklart tycker jag att det är lite synd när den är borta också, för det märks en sådan gigantisk skillnad på kvällen när man ska hämta hästarna. När det var snö kunde man lätt gå ut utan pannlampa men nu när det är barmark är det som att gå in i ett svart hål. 

Vädret är piss, rent ut sagt. Snöblandat regn och blåst i flera dagar. Ridningen har ju gått sådär kan man ju säga.
Men det kanske är lika bra med tanke på allt jag har att göra i skolan och med BURKUS.

Idag ska jag försöka vara effektiv, både i skolan, i stallet och på bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0