DJ

Idag har jag agerat DJ på BURKUS traditionella juljippo. Måste säga att det kändes riktigt avigt att inte vara med och springa omkring på burkuskadriljen eller att faktiskt inte ha något jätteansvar för något.  Jag satt som ordförande i vårt US till i höstas då verkligheten hann i kapp mig och jag fick välja mellan att ha mig själv i behåll eller att göra andra nöjda.

Såhär såg det ut förra året


Aniwhooooo, mina stallvärdar drog fram en kanoners kadrilj ur hatten och jag fällde en glädjetår eller två när de var klara.

För er som inte vet vad ett juljippo är så är det som en show med jultema, lite likt showerna uppe i globen.

Louise kommer få lägga ut lite bilder och filmer på juljippot!

sålångsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0