Jobb och julklappshandling!

Idag ringde klockan 05.30 för mig, de ni! Stalltjänst med louise stod på schemat. Under tiden vi jobbade så lät vi kameran vara på för att dokumentera hur det går till när man jobbar på ubrk.
Sist såg det ut såhär!



Vi blev klara runt 12 och efter det bar det hemmåt och in i duschen för att sedan åka till Borås med bästa pojkvännen för lite julklappshandling. Johan var jättegullig mot mig hela tiden och hjälpte till och med mig att bära mina julklappskassar=) En toppenkille det där!

Så nu sitter jag här, 15 inslagna julklappar senare, tuggar på lite godis, spelar in lite musik till juljippot och är happyface för att jag fått hem finfina saker!


Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2011-12-18 @ 11:59:25
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0