Tack för träningsvärken

Har nyss kommit ut ur duschen efter ett träningspass på Onyx. Vi hade funktionell träning, väldigt bra för mig som är så stel och oliksidig (har alltid trott att jag varit stark i kroppen, vilket jag kanske är, men jag är väldigt spänd och det sinkar mig i ridningen). Lite jobbigt bara när vår lärare som ska ha barn i Januari, är mer vältränad än oss andra ;)

Ska dra i mig lite lunch om en stund. Åker sedan till skolan för att ha en onödig lektion och åker vidare till Jönköping där jag ska till kiropraktorn och lämna in hö på analys. I eftermiddag ska jag och pappa riva staketet på ridbanan så att lastbilar kan tippa av mer underlag.

Blir nog därför ingen ridning idag. Får samla på mig vuxenpoäng istället :)

Favoritponnyn på ridskolan - Bjåle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0