Plötsligt händer det, Emma uppdaterar!

Jag kan väl börja med att berätta att jag ska skärpa till mig ordentligt med uppdateringen. Men hur som helst, idag har jag varit hos Louise och lånat ut min ena lillasyter åt henne så hon kunde rida lite på Musse. Det gick bra och eftersom även Anna var där så var hela blogg-trion samlade, inte illa! Red ut Celina med lillasyster och hennes lilla Foxy, det gick fint och vi tog galoppbacken. Johanna var jätteglad, hon hade aldrig galopperat så fort och långt under kontrollerade former. Efter det så fixade jag stallet och sen drog vi till Sollebrumn och hämtade hem 18 häsilage balar vi köpt åt Saffe, han är ju lite dammkänslig. Från och med imorgon kommer jag synas på ridskolan i två veckor framöver, har praktikplats där.

Gör inlägget lite vackrare med en bild på min fina saknade Nwana som för ett drygt år sen fick lämna jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0