Louise 20 November

Fullt program hela dagen - härligt!

På förmiddagen kom Emmas lillaysyster Sara och red in Musse åt mig. Hon satt på och jag gick bredvid och höll i ett grimskaft. Testade att stanna, gå fram för skänkel, svänga och lite trav. Han skötte sig riktgt bra, förutom att han ville bita Sara i benen när hon höll om haha!
Hoppas att de kan komma någon gång igen så kan man utveckla det lite mer. 

Bompa blev riden av Anna idag medans jag red min grannes islandshäst Jarpur. Ni som läst min presentation så står det ju att jag tycker islandshästar är knasiga, och det är de, men det är mycket mer ok att rida Maj-Britts (grannen) hästar. Bara det att hon tycker att sina hästar ska gå i form gör ju allting mycket trevligare.
Jarpur var en pigg och glad liten sak men blev väldigt trött i uppförsbackarna. Vi var ute i ca 80 minuter, mycket skritt eftersom Bompa och Raudi var ute på en långtur igår.

Från en långritt jag hjälpte till på tidigare i höstas. Jag är först med Raudi.

Sedan var det att slänga sig i duschen och åka till mormor där man fick äta tills man rullade fram.
Åkte sedan och jobbade (kan nog avslöja var snart).
Resten av kvällen spenderades i TV-soffan framför Beck - Enslingen. Söndagstradition så det smäller om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0