Liten snabbuppdatering!

Är nyss hemkommen från allmänlydnadskursen med Tintin. Hon skötte sig bäst av alla såklart=)
Innan dess var jag hos hästen menn innan Det så åkter jag förbi granngården där ja skulle köpa ridhanskas. Tji fick jag ör det fanns inga, istället köpte jag ett par Ejendahls arbetshandskar som var i liknande maretial och dem funkade bra. I kassen fanns också en sprayflaska till mitt radital-liniment och tre stycken öronhuvor. Har aldrig ägt en sådan i hela mitt liv och dessa var på rea för 10 kr styck så jag kunde inte motstå.
Nu ska jag titta lite på Hellboy, försöka få tag på pojkvännen och bästis och efter det ska jag sova!
Later!

Kommentarer
Postat av: Ellen M

Vart kommer kuddarna från?

2011-11-18 @ 23:20:12
URL: http://etastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0