Licens 2012

Tror nog att jag ska köpa hästlicens till Bompa innan 2012. För om man ska tänka längre in i framtiden så kommer de hästar som har livstidslicensen säkert vara något mer värda än de som man måste lösa ny licens varje år. Eller är det bara jag som tänker så?

Jag blev väldigt sur när jag först fick höra om de nya reformerna, men nu har det fått sjunka in och jag har väl börjat acceptera det även fast det innebär att min tävlingssäsong blir väldigt mycket dyrare än vad det varit innan. 
Jag tävlar bara för skojs skull, för att det är kul att ha ett mål och något att jobba mot. Varken jag eller Bompa är några tävlingsindivider men tycker ändå att man kan behöva träna på hela tävlingssituationen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0