Konsten att pallra sig ut till stallet

Sådär såg det ut igår hemma hos mig. Frost och minusgrader. Idag är det milt med det känns banne mig kallare ändå idag! Sitter med dubbla tröjor och tjocka sockar med fryser som satan ändå... Det är då det är som svårast att övertyga sig själv att gå ut och mocka bajs.
Jag har alltid tyckt att vintern är okej, att det i alla fall är kul i några dagar med snö, men i år är det bara stopp. Jag vill inte ha vinter! Jag är redan trött på kylan!
Vägarna är stenhårda medans i skogen och på åkrar är det fortfarande rätt mjukt så ridmöjligheterna är redan begränsade. 

Om jag fick bestämma så skulle det vara varma höstdagar hela året om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0