Louise 4 December

Då var "dagens måste" avklarat :)
Bompa och jag var ute i nästan en timme. Mestadels skritt men han hade massa verskottsenergi så det blev en del trav med. Först kunde han inte koncetrera sig alls men senare kunde såg jag till att ha jämt bra stöd i båda tyglarna och kunde hålla om bra och då satt formen där som en smäck ^^
Blev en hel del mys och borstning både före och efter passet. 

Kände mig inte alls taggad för att jobba med Musse idag. Jag sade till mig själv på skarpen att jag var tvungen, men jag känner mig själv för bra och mycket riktigt gick det åt pipsvängen.
Nej, så dåligt gick det inte, men jag blev sur på mig själv och klarade inte av när det blev missförstånd. Musse skötte sig bra, med tanke på vad han hade och jobba med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0