Louise 1 December

Nu kommer ett sådant där typiskt "Vad jag jorde idag"-inlägg, men denna dagen var så udda så den förtjänar det ;)

P morgonen var jag på vårdcentralen för att kolla upp några födelsemärken. De var helt ofarliga men jag ville ändå ta bort dem för de var ivägen. Plötsligt låg jag på sidan och blev "opererad" (det kallas tydligen operation, måste vara världens minsta). 

Sedan iväg till skolan där vi hade FN-rollspel. Alla samhällsvetare var uppdelade i 12 olika länder, man skulle ha formell klädsel och vi skulle försöka komma fram till ett miljöavtal. Jag var inte så aktiv eftersom jag inte varit med så mycket under föreberedelserna men det är kul att se dem som är duktiga på att debattera. 

Sedan iväg till Visala Ridsport - en ny hästsportbutik i Ulricehamn! Och JAG har fått jobb! :D Idag var det premiär så det var 10-50% på allt, vi bjöd på pepparkakor, glögg och godis och alla som handlade för minst 100 kr var med i en utlottning om 150 kr ^^

Sedan när jag kom hem hade det efterlängtade svaret på min hårmieralanalys kommit! När jag gjorde det för fem år sedan var mina värden helt i kaos, men nu såg de nästan normala ut ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0